The Baltimorons
Štědrý večer, ulomený zub a jediná zubařka ve službě – tak začíná podivná odysea čerstvě abstinujícího Cliffa a osamělé Didi ulicemi Baltimoru. Jay Duplass není ve filmovém řemesle žádný nováček a svůj cit pro osobité postavy a nepředvídatelné situace prokázal již mnohokrát jako režisér, scenárista i herec. I v případě The Baltimorons s lehkostí a empatií rozehrává melancholicky humorný duet dvou lidí, kteří jako by ani nevěděli, že si zaslouží být hlavními postavami. S každou zastávkou na cestě za porozuměním sobě i druhému ale začíná být jasné, že každý je svého štěstí strůjcem a že pokud nic nezměníme, nic se nezmění.