Renovace
Devětadvacetiletá Ilona se se svým přítelem právě nastěhovala do nového bytu v panelovém domě. Její idylické představy o naplněném životě na prahu třicítky se začnou drolit stejně jako stará omítka, když se dům začne záhy opravovat a ona se sblíží s jedním z ukrajinských dělníků, Olegem. Celovečerní debut Gabrielé Urbonaité je aktuálním, bravurně odpozorovaným vyobrazením života mileniálů, kteří jsou na jedné straně vystaveni modernitě, nekonečným možnostem a neustálému tlaku na výkon podle západoevropských měřítek, na straně druhé si však s sebou stále nesou traumata předchozích generací vychovávaných v Sovětském svazu, jejichž stíny jsou tváří v tvář současnému politickému dění stále živé.