Mapy zmizelých
Po mírových dohodách mezi kolumbijskou vládou a guerillou FARC byla v roce 2016 vytvořena Jednotka pro vyhledávání pohřešovaných osob. Akt nalezení a identifikace byl tak poprvé uznán jako nezbytná součást pro obnovu národa, jehož identita do značné míry stojí na těch, kteří zmizeli. Experimentální esej proplétá tři příběhy: příběh režisérky rekonstruující obraz mrtvé trans ženy skrze filmové médium, intimní nahlédnutí do rodiny režiséra filmu, který se také musel vyrovnat se zmizením jednoho, z příbuzných a úvahy forenzní patoložky Karen Quintero. Formálně neúnavný tvar nalézá působivý balanc mezi osobním a politickým, nadto přidává konceptuální úvahy o textuře území, kartografii a nevyřčených traumatech moderních dějin Kolumbie.