Návštěvník
Je konec léta. Třicátník a čerstvý otec Danielius se vrací od svých nejbližších v Norsku do rodné Litvy, aby prodal byt po rodičích. Přestože potkává staré známé, kdysi pevná, nyní však již zpřetrhaná pouta se mu s nimi obnovit nedaří. Místo toho, aby před ohlušujícím osaměním utekl zpátky ke své nové rodině, rozhodne se zůstat a nechat se jím vést. Režisér a kameraman Vytautas Katkus svým celovečerním debutem nepřímo navazuje na vlastní krátkou autorskou tvorbu, v níž sofistikovaně pracuje s autentickým, jemu i jeho hrdinům dobře známým prostorem a rozvolněným pojetím času. Svět, v němž čas jako by se zastavil, umožňuje vyniknout křehkosti lidské duše i obrazům domova, který už není náš.