Kika
Sociální pracovnice Kika se nenadále ocitá v situaci, ve které je běžně zvyklá vídat své klienty. Po náhlém úmrtí partnera se ocitá sama s dcerou, a ještě ke všemu těhotná, bez peněz a bydlení. V krátkém okamžiku beznaděje si vzpomene na jednu ze svých klientek, která si přivydělává prodejem použitého spodního prádla. A tak se mladá žena pomalu a nejistě stává součástí profese, která zdánlivě nemůže být jejímu původnímu povolání vzdálenější. Jenže klient zůstává klientem bez ohledu na to, zda mu pomáháte vyplnit formulář, nebo se mu chystáte dát výprask pořádně pružným koženým bičíkem. Komedie, která s pochopením zlidšťuje svět nejen BDSM, ale i erotických služeb obecně, a nechává promluvit ty, kteří se běžně skrývají pod světlem červených luceren.