Seti miluje zpěv a hudbu. Seti touží po tom, aby byl její hlas slyšet. Jenže v Íránu ženy podle zákona veřejně vystupovat nesmějí. A tak se dívka rozhodne ke svému soukromému protestu. Jejím pódiem se stává ulice, jejími nadšenými posluchači náhodní kolemjdoucí. A její hvězda stoupá. Seti se stává idolem své generace, modlou mladých lidí, kteří již nechtějí žít pod nemilosrdným politickým útlakem. Čtvrtý snímek režiséra Soheila Beiraghiho vznikl v nezávislé produkci a nahlíží na život v současném Íránu tak, jak by to místní cenzura nikdy neschválila. Bojuje tak za všechny, jejichž hlas neprávem zůstává nevyslyšen.