Neříkej mi mami
Eva je oblíbená učitelka a manželka starosty, který však zradil její důvěru. I přesto chce Eva podpořit jeho politickou kampaň a začne pomáhat v místním azylovém centru. Zde se sblíží s osmnáctiletým uprchlíkem Amirem, jenž ji okouzlí svým básnickým talentem. Čím více si ho ale pouští k tělu, tím méně má nad celou situací kontrolu. Neříkej mi mami​ je drama o zakázané lásce, která hrdiny vystavuje morální zkoušce, přičemž přináší provokující úvahu nad pokrytectvím, které se může vydávat za štědrost. Nina Knag v něm přitom zúročila své zkušenosti castingové režisérky a dala vyniknout hereckým výkonům Piy Tjelty, Kristoffera Jonera a Tareka Zayata.