Budoucí budoucnost
Ve svém čtvrtém celovečerním snímku bere Davi Pretto diváka do blízké budoucnosti, v níž jde pokrok umělé inteligence ruku v ruce s rozvojem neurologických potíží. Trpí jimi čtyřicetiletý hrdina jménem K, jenž ztratil paměť a nevzpomíná si, odkud pochází. Cesta zlomeného muže za poznáním toho, kam skutečně patří, je absurdní, až tragická, a vede nás blíže nespecifikovaným městem. Nízkorozpočtová dystopie skrze panující kastovní systém tematizuje třídní nerovnost současné Brazílie, nadto naťukává environmentální otázky a využívá umělou inteligenci k vytváření filmových výjevů. Výsledek je formálně stimulující, angažovaný a přinejmenším varovný.