Moje domovina
Bára se vrací domů na vesnici, aby své kamarádce z města Áně představila svého kluka Škudlajze a kamarády Foxe a Housku. Nakonec ale zjišťuje, že se za ně i své okolí, a tedy i za sebe samu, stydí.