Ani se nenaděješ a už se jmenuješ
Šestiletá Viktorka se snaží porozumět složitým vztahům ve své rodině. Zároveň se připravuje na narození sourozence a na první školní den. S překonáváním všech výzev jí pomáhá optimismus, hravost a imaginace. Dětské perspektivy, díky které je každý den plný malých zázraků, se drží také kamera. Zvláštní uznání poroty v Národní soutěži 19. ročníku Pragueshorts Film Festivalu 2025.