Vstup zakázán
Jednotlivci žijí v malých izolovaných místnostech daleko od nebezpečí vnějšího světa. Živí se streamováním videa, spojují se s ostatními ve virtuálním světě. Přesto jednoho osudného dne narazí obtloustlý chlapec na nečekané tajemství. Zvláštní uznání poroty v Národní soutěži 19. ročníku Pragueshorts Film Festivalu 2025.