Malinká lýkožroutka vede poklidný život ve stromě v lese. Kvůli ohni způsobenému nezodpovědnými lidmi však celý les lehne popelem. Během požáru přijde lýkožroutka o ručičku a odloučí se od rodiny. Ocitne se v lidském městě, kde ztracená a osamělá musí čelit nebezpečnému světu obrů.