Kvák
Všichni kamarádi se proměňují v žáby, jen jednomu pulci se to nějak nepovede a zůstane tak v rybníčku sám. Ale to nevadí, vždyť je toho tolik co objevovat a jaro přijde i příští rok! Krátký příběh o dospívání.