Princ Ki-Ki-Do: Vejce s překvapením
Z vajíčka se vylíhne neobyčejné zelené kuře a prasátko Rosalia se o ně s nadšením začne starat. To se ale ukáže jako mnohem větší oříšek, než by se mohlo zdát. Ptáčátko má totiž věčně hlad a navíc mu z pusy vychází oheň! Život v lese je v ohrožení a Princ Ki-Ki-Do musí opět zasáhnout.