Princ Ki-Ki-Do: Zima
V lese panuje strašná zima. Prasátko Rosalia se zvířátkům snaží pomoct a plete jim teplé oblečky. Ty jsou ale buď moc velké, nebo moc malé – prostě nejsou na nic. V lese zavládne zmatek. Princ Ki-Ki-Do s pomocí komárů Tineho a Bineho přichází s originálním řešením.