Masterpiece
Leo a Dora přivezou do sběrného dvora starou televizi. Potkají tam Salifa a jeho syna, kteří obchodují se šrotem, a pozvou je do svého designového domu, aby odtud odvezli další věci. Leo se na hosty zpočátku dívá s nedůvěrou, pak si ale s Dorou všimnou, že mají něco, co by sami chtěli. Hlavní cena poroty v Mezinárodní soutěži 19. ročníku Pragueshorts Film Festivalu 2025.