Teenage Cowboy
Šestnáctiletý Michele pracuje jako kovboj na otevřených pláních. Společně se svou kolegyní Alexandrou nabízejí turistům projížďky na koni. Od dramatických událostí minulé zimy už ale nic není, jak bývalo. Zvláštní uznání poroty v Mezinárodní soutěži 19. ročníku Pragueshorts Film Festivalu 2025.