Diamantová krása
Márii je 55 let, cítí se sama, pracuje v nehtovém studiu a je závislá na plastických operacích. Jednoho dne najde na Tinderu profil Kálmána, své dávné lásky. Domluví si schůzku, ale Mária je natolik k nepoznání, že Kálmán nemá tušení, že jde na rande se svou bývalou milenkou. Zvláštní uznání poroty v Mezinárodní soutěži 19. ročníku Pragueshorts Film Festivalu 2025.