Crazy Lotus
Výstřední sci-fi, nebo výtrysk bangkocké imaginace bez hranic? V tomto příběhu se lidé pohybují uvnitř nekonečných potencialit Prázdných hodin a jako by se snažili splynout s jejich tajemným povrchem... Pomůže jim nečekaný vynález objevit mysterium Crazy Lotusu? Zvláštní uznání poroty v Soutěži Labo 19. ročníku Pragueshorts Film Festivalu 2025.