Explodující dívka
Candice poslední tři měsíce každý den exploduje. Někdy dokonce i dvakrát nebo třikrát za den, rekordní počet je sedm výbuchů za den. Aktuálně už má na kontě 192 explozí. Francouzské tvůrčí duo Poggi a Vinel a jejich další neuchopitelně dojemný ponor do vybydlených zákoutí lidské duše. Cena za nejlepší film v Soutěži Labo 19. ročníku Pragueshorts Film Festivalu 2025.