Před a po
Jérémy a Baptiste se potkají jen úplnou náhodou, brzy ale zjistí, že je něco spojuje: touha znovu se cítit dobře ve své kůži a s tím související ustupující vlasová linie. Společná cesta do Istanbulu za transplantací vlasů se promění v překvapivě intimní zkušenost, kde vedle nových kštic roste i křehké přátelství. Ve svém celovečerním debutu sleduje Manoël Dupont dvojici mužů s empatickým odstupem a smyslem pro drobné detaily i úsměvné dialogy. Film jemně rozkrývá témata queer identity, zranitelnosti a lidské blízkosti. Toulky různými kouty turecké metropole podtrhují atmosféru hledání – hledání krásy v tom, co není dokonalé.