Jak žijí – a umírají – obyvatelé v okupovaném Pásmu Gazy? Mladá palestinská fotografka Fatma Hassona zachycovala několik měsíců každodenní realitu výbušného území. V rozhovorech, vedených na dálku s renomovanou íránskou režisérkou Sepideh Farsi, vystupuje jako energická dívka, která přináší neblahé svědectví z první ruky. Konverzace, často přerušované nízkým signálem a rozostřeným obrazem, ale vynikají i nefalšovaným zájmem o vzájemné porozumění a blízkostí, překonávající umělé hranice válečných konfliktů. Zatímco film bude žít dál, život nevinné fotografky vyhasl po bombovém náletu izraelského letectva v dubnu letošního roku.