Film o konci světa i o konci role toaletního papíru. Filmař (ale též hudebník) Ondřej Vavrečka ve svém, na 16mm film natočeném, úhledně rozpustilém díle vzpomíná, loučí se a také se zamýšlí nad limity pokroku. Prostřednictvím tří fiktivních postav, z nichž každá reaguje jinak na impulsy okolního světa, paralelně prohlubuje sensitivitu filmového publika. Zanechá zažitá bolest jizvu, anebo jen bezbarvou vzpomínku? A bude někdo za sto let vzpomínat na staré vysočanské nádraží? Ve své poetice má film až taktilní efekt, probouzí všechny smysly a místy působí jako dílo Jana Švankmajera, kdyby se ten však narodil jako bytostný optimista. Film jako šepot usmívajících se rtů.