Vážka
Křehkou osmdesátnici Elsie a živelnou Colleen dělí nejen půl století věku, ale i zeď dvojdomku kdesi na anglickém maloměstě. Jednoho dne začnou samotě uvyklé ženy vnímat vzájemnou existenci a zrodí se neobyčejné přátelství. Pouto, které skýtá útěchu, ale zároveň alarmuje dosud netečné okolí. „Chtěl jsem vyprávět příběh o přehlížených lidech na okraji společnosti,“ říká režisér Paul Andrew Williams. „Pokusil jsem se vytvořit nejistý svět, který bude diváky držet v napětí a neustále atakovat jejich předsudky o ostatních.“ Britské obdivované herecké hvězdy Brenda Blethyn a Andrea Riseborough, jak jste je dosud neviděli!