Vzešli skrze Margo
Něžný horor, experimentální melodrama. Jakýkoliv pokus o žánrové zařazení nevšedního kinematografického zážitku se jeví nedostatečným. Řecký režisér a hudebník Alexandros Voulgaris, tvořící pod pseudonymem The Boy, přichází s neobyčejně intimní, přesto výrazově výbušnou studií umělce na prahu středního věku. Všechny obavy, úzkosti i naděje se vtělují do postavy Margo, hudební skladatelky, dříve slavné, dnes dobrovolně izolované ve svém bytě. Oslava konaná u příležitosti jejích čtyřicátých narozenin a emoce tam zrozené nečekaně pomohou vykročit Margo do nové životní etapy.