Záhadný pohled plameňáka
Jedenáctiletá Lidia vyrůstá v milující komunitě trans žen na okraji hornického městečka na severu Chile. Píše se rok 1982 a okolím se šíří záhadná smrtelná nemoc; místní věří, že se přenáší pohledem mezi dvěma muži, kteří se do sebe zamilují. Navzdory pomluvám a nepřátelství se Lidia nebojí postavit ostatním čelem, zvlášť když se věci začnou vymykat kontrole. Režijní debut Diega Céspedese, oceněný hlavní cenou cannské sekce Un Certain Regard, je moderním westernem o boji s předsudky, o přežití v nepřátelském prostředí i o složitosti lásky, která může být pro jednoho útočištěm, pro druhého však nebezpečím. Je také příběhem o queer pospolitosti z doby, kdy byla společnost jinakosti otevřena méně než dnes.