Mezi psem a vlkem – v hodině, kdy noc už končí, ale den ještě nezačal, se může stát cokoliv. Režisérka Terézia Halamová servíruje subtilní, stylově sebevědomou charakterovou studii muže, který se pohybuje mezi světy pódií, tělesnosti a ticha. Rudolf pracuje jako striptér, ale to, co ho skutečně formuje, se odehrává mimo světla reflektorů. Pes a vlk je charismatický film, nabitý vizuální uhrančivostí, naladěný na frekvenci tápání současné generace – někde mezi cigaretou, melancholií a touhou po něčem víc. Snímek, který vás unese nejen dějem, ale hlavně pocitem.