Kůže na kůži
Brutální a zároveň dokonale odosobněné, až sterilní – to je prostředí jatek, kde se protínají osudy dvou mužů: pracovníka ochranky Jakoba a zaměstnance Borise. V prostoru, kde se ze zvířat stává maso, zároveň bují i jiný typ zla. Ten, který se odehrává mezi lidmi. Vykořisťování, zneužívání zahraničních pracovníků, nevyplácení mezd. I v takto nehostinném prostředí ale může vyklíčit něha a láska. Německé sociální drama Kůže na kůži​ je stejně syrové jako kusy masa opouštějící výrobní linku jatek.