Irský dokument Dovolíme si nesouhlasit​ sleduje skupinu osob sdílejících pocit, že na ně systém zapomněl. Na okraji společnosti i mapy, mezi temně zelenými pásy krajiny a irskou šedí, si nacházejí způsob, jak cítit tep života. Jejich útočištěm je diffing – riskantní jízda ve starých autech, kroužení na opuštěných parkovištích a loukách, kde se kouř z pneumatik mísí s adrenalinem a prachem a na chvíli umlčí všechno ostatní. Vzniká jazyk sounáležitosti, kde ticho nahradí motor a prázdno výkřik. Dovolíme si nesouhlasit je sugestivní meditací o touze někam patřit, o odporu, který se rodí v pohybu, a o tom, jak krásně bolí být jiný. Portrét generace, která si tvoří vlastní kruhy, když ji ty stávající odmítají.