Leden
Willem je po rozchodu a leden je měsíc, kdy všechno bolí o něco víc. Den po dni sledujeme, jak se znovu sbírá – obklopen přáteli, rodinou i nečekanými doteky blízkosti. Leden režisérky Jetske Lieber je něžný, citlivě natočený snímek o ztrátách, které nelze měřit, a vztazích, které sahají dál než jen k romantice. Režisérka s jemností mapuje zranitelnost mladé generace, queer zkušenost i křehkou touhu po pochopení. Každé gesto tu má váhu, každá scéna zná své napětí. Film, který nesoudí, jen vnímá – a nabízí prostor k empatii, která je někdy víc než láska.