Krizový rozbor jednoho nedorozumění
Co vypadá jako klidná dovolená v karavanu, se v podání režisérky Nausicy Serry proměňuje v přesnou, ironickou miniaturu o tom, jak snadno předáváme své nejistoty dál, aniž bychom si toho vůbec všimli. Otec chce mít vždy pravdu, matka raději přikyvuje – a děti pak do svých her promítají stejné, rodičovské vzorce chování. Vše probíhá decentně, v úsměvném tónu, ale s jasně mířeným podtextem: i nevinné rady, jak složit lepší letadlo, dokážou narušit prostor a otřást egem. Krizový rozbor jednoho nedorozumění​ je jemně ironická sonda do světa, kde se chování dědí rychleji než geny a kde nás poslední slovo může zcela odzbrojit.