Pan Vampýr
Bytosti z čínských legend zvané ťiang-ši připomínají evropské upíry či zombie – až na to, že se pohybují poskakováním, lze je zastavit pomocí papírku s magickou formulí a protijedem na jejich kousnutí je lepkavá rýže. V době boomu hongkongské kinematografie v osmdesátých letech na nich producent Sammo Hung vystavěl vynikající hororovou komedii, která, podobně jako většina jeho filmografie, těží z tradice americké grotesky. Pan Vampýr režiséra Rickyho Laua je špičkovou ukázkou typicky hongkongského pojetí fyzického humoru s nadpřirozenými prvky a není divu, že na něj navázala řada přímých pokračování i dalších filmů, v nichž ťiang-ši vystupují.