Merckx
„Úspěch se neodpouští“, to by mohlo být mottem života jednoho z nejlepších cyklistů historie – Belgičana Eddyho Merckxe. Za svou kariéru zvítězil v 525 závodech a jeho život a píle byly mnohokrát testovány do absolutních limitů. Životopisný snímek uvedený na filmovém festivalu v Rotterdamu, sestavený z archivních záběrů a rozhovorů, tvoří nesmírně napínavou podívanou, která nespoléhá na žádná velkolepá odhalení, ale na silný a poutavý příběh.