Od základu
Tři roky po lyrické romanci Love Song nás Max Walker-Silverman zve s autentickou dobrosrdečností k návratu do rodného Colorada. Seznamuje nás se zamlklým Dustym (Josh O’Connor), jehož ranč právě lehl popelem. Kde vzít sílu na nový začátek? Ukrývá se snad odpověď v komunitě lidí postižených stejnými ničivými požáry? Kdo ví, možná se nabízí šance pokusit se navázat silnější vztah s dcerkou, bydlící s matkou nedaleko. Příběh o síle lidské pospolitosti v těžkých časech, protkaný jemným předivem melancholie, je stejně odzbrojující a delikátně podmanivý jako režisérova neochvějná víra v lidskou slušnost.