Perseidy
Je vlahý letní večer, slyšíme cvrkající hmyz i dívčí smích. Titulní perseidy ale zůstávají na okraji, noční les neprosvětlují komety, ale spíše baterky a zapálené cigarety. Mnoho toho nevidíme, přesto naše smysly pracují na plné obrátky a režisérka Natalia del Mar Kašik dokáže ze tmy – i pomocí hudby – vykřesat gradaci i celkově radostnou náladu přátelské sounáležitosti kdesi na pomezí nevinnosti a dospělosti, které dostávají ve stínu noci až dobrodružný nádech.