Sorry, Baby
Sorry, Baby je režijní debut komičky Evy Victor, která zároveň ztvárnila hlavní roli profesorky angličtiny, jejíž poklidný život v univerzitním městečku v Nové Anglii naruší traumatická událost. Nechronologicky vyprávěné drama se vyhýbá klišé spojeným se zobrazením traumatu a nabízí citlivý, zároveň však jemně humorný pohled na proces vnitřní proměny a uzdravování. Režijně i herecky vyzrálý snímek vyniká nuancovaným psychologickým vykreslením postav a byl oceněn cenou za scénář na festivalu Sundance. Uvedení v prestižní canneské sekci Directors’ Fortnight je pak dalším stvrzením mnohostranného talentu americké autorky.