Duchoň
Čardáš dvoch srdc, V slovenských dolinách či Mám ťa rád patří mezi hity, které před více než čtyřmi desítkami let proslavily popového zpěváka Karola Duchoně. V době, kdy mladá generace znovu objevuje odkaz „československého Toma Jonese“ mimo kontext doby jeho působení, přichází Peter Bebjak (Čára, Devadesátky) se strhujícím portrétem, dokazujícím, že pojmy autorský film a velké publikum mohou koexistovat v jednom mimořádně atraktivním počinu. Filmová verze Duchoňova dramatického osudu se opírá o divadelní hru Jiřího Havelky a Roberta Mankoveckého Zem pamätá a uchovává si její unáhlených soudů prosté, zároveň i mírně ironické ohlédnutí za dobou normalizační.