Navzdory
„Vyprávět milostný příběh je možná těžší než jej prožít,“ svěřuje se Valerio Mastandrea, populární italský herec, který se už podruhé staví za kameru. Jím samotným ztělesněný hrdina On tráví dny bezstarostně v nemocnici. Sice je už nějakou dobu hospitalizován, ale rozhodně si nestěžuje na specifický stav zcela bez odpovědnosti. Někteří jeho spolupacienti tak spokojení nejsou, On se na rozdíl od nich ale v pasti necítí. Avšak jen do okamžiku, kdy se na oddělení objeví mladá temperamentní žena, která nepsaná pravidla mimořádné situace neakceptuje. Neobyčejná, melancholicky laděná romance balancuje na hranici dělící život plný hmatatelné krásy a zároveň možného trápení od stavu, z něhož už není návratu.