Sourozenci
Třicátnice Irene se v italské metropoli snaží postavit na vlastní nohy. Náhle je však donucena vrátit se na čas do rodného Rimini. Rodiče budou chvíli mimo město a Irenin starší bratr Omar, trpící poruchou autistického spektra, nemůže zůstat sám. Vitální čtyřicátník má ale jasno: až jednou rodiče odejdou definitivně, rozhodně nehodlá žít se sestrou, a vše podřizuje vysněné kariéře populárního zpěváka. Okouzlující drama s komediálními prvky o diagnózách různého druhu, o odvaze nutné k nahlédnutí světa bezelstnýma očima a o tom, že nikdy není pozdě poznat vlastního sourozence.