Osobní odběr
Život mladého muže (Jan Cina) definují řád i moderní technologie. Nejblíže skutečné komunikaci se přiblíží, když zavlažuje v teráriu svého šneka. Pak mu ale vypoví službu to nejobyčejnější zařízení ze všech a muž se musí vydat mezi lidi. V hříčce z povědomé budoucnosti navazuje režisérka Tereza Vejvodová třeba na estetiku svého sošného filmu, který doprovází v Národním divadle inscenaci Krajina těla. Proplétající se končetiny i torza těl představují extenzi mysli mlčenlivého hrdiny, jehož svět je vycizelovaný až do úplné prázdnoty. K čemu je nám kontrola nad každým krokem, když naši chůzi neprovází nikdo další?