Nebojácná mladá Číňanka Mei se vydává do Říma hledat starší sestru, která se pohřešuje. Yun před časem odešla do Věčného města za prací a není vyloučené, že se zapletla s tamním zločineckým podsvětím, soustředěným v pulzující multietnické oblasti kolem náměstí Viktora Emanuela II. Tamtéž ze zašlé slávy přežívá restaurace, jejíž prostořeký šéfkuchař Marcello musí zastoupit náhle zmizelého otce. V rozmanité a zábavné směsi žánrů nechybí film noir, thriller, romance, kung-fu či komedie, součástí mimořádně funkční a suverénně natočené mozaiky je však i neokázale humanistický vhled do světa imigrantů.