N3G
Kam se v blízké, povědomé budoucnosti bude ukládat paměť a je možné, že prožitky, které se nám vracejí, někdo modifikoval? Filmový debut umělce Olivera Torra sleduje postavy bloumající kulisami, k jejichž dystopické povaze přispívá i temný sound design. Film zachycující chvíle, kdy se snění překlopí v noční můru a vzpomínky vyústí v paniku přítomnosti. Kolaps začíná jedinou prasklinou.