Ano
Neúnavný a nesmiřitelný kritik současného Izraele Nadav Lapid se letos vrátil na francouzskou Riviéru s explozivním snímkem Ano, tentokrát uvedeným v sekci Quinzaine des cinéastes. Hudebník Y dělí svůj čas mezi bezuzdné večírky, na kterých společně s manželkou zaprodávají svou existenci ve prospěch izraelské zbohatlické smetánky, a mezi všední rodinný život. To vše na pozadí zpráv o šokujících událostech 7. října roku 2023. Jednoho dne je osloven, aby vytvořil novou národní hymnu. Nadav Lapid nezná kompromis. Své hrdiny vrhá do situací zběsilých, pokřivených a opulentních, nebojí se své postavy karikovat, aby zdůraznil pohled na kontroverzní situaci v kontroverzní zemi.