Každý mladý muž
Film Každý mladý muž sleduje životy a sny mladých vojáků sloužících v socialistické armádě. Snímek, který měl premiéru před šedesáti lety, zůstává překvapivě aktuální i v dnešním chaotickém světě. Jeho absurdní tón přiměl recenzenty zamyslet se nad tím, zda se jedná o „politicky korektní“ příběh, nebo o rafinovaně skryté antimilitaristické poselství. Film, který proti sobě staví protichůdné názory znesvářených stran, vybízí k diskusi o citlivých tématech. Mezinárodní federace filmových kritiků FIPRESCI jej ocenila na MFF Karlovy Vary v roce 1966. Při příležitosti stého výročí organizace se snímek vrací na velká plátna, aby znovu konfrontoval současné publikum.