Citová hodnota
Po veleúspěchu Nejhoršího člověka na světě (2021) se režisér Joachim Trier vrátil do soutěže festivalu v Cannes s neméně ambiciózním, citlivým, humorným i posmutnělým snímkem Citová hodnota. Ve vyprávění o jednom domě, který je zarostlý vzpomínkami, radostmi i těžkostmi jedné rodiny, doplňuje přední herečku Renate Reinsve ansámbl etablovaných jmen včetně Stellana Skarsgårda a Elle Fanning. Mozaika charismatických postav zde protkává chladná zákoutí a spletité životní osudy zaplňují zarostlou zahradu. Otázka, zda jsme schopni odpustit svým blízkým, a především sami sobě, se nese jako ozvěna ode zdi ke zdi. Lyrický audiovizuální román si z Cannes odvezl Velkou cenu.