Co nám zbylo z lásky
Kopce, oceán a nekonečné cesty vinoucí se islandskou krajinou tvoří kulisu i pro čtvrtý celovečerní film Hlynura Pálmasona – tentokrát o tichém mizení lásky a rozpadu manželství. Melancholické hygge se tu prolíná s prvky magického realismu, které dodávají známému rukopisu novou vrstvu – humor. Juxtapozice bolesti a absurdna skládá obraz, který je zároveň odlehčený i hluboce dojemný. Autentické výkony manželské dvojice i jejich dětí – ztvárněných vlastními potomky režiséra – potom přinášejí srdečnost a sympatii. Důležitou roli sehrála i věrná border kolie Panda, oceněná v Cannes neoficiální Zlatou palmou za nejlepší psí výkon.