Nebe zaslíbené
Tři ženy, tři příběhy útěku z různých koutů Afriky. Útočiště nacházejí v jednom domě na okraji Tunisu, kde mezi nimi vzniká tichá solidarita a křehké spojenectví. Když se ale v jejich životě objeví osiřelé dítě, které přežilo ztroskotání lodi, promění se nejen atmosféra v domě, ale i vnitřní rovnováha každé z nich… Snímek režisérky Erige Sehiri, uvedený na letošním festivalu v Cannes, s citem nahlíží každodennost těch, které spojuje ztráta, vykořeněnost a potřeba najít svůj význam a místo v nové realitě. Velice empaticky a s notnou dávkou realismu nás nutí zamyslet se nad komunitní i osobní odpovědností a nad tím, kdy je čas vzít svou budoucnost do vlastních rukou.