Jak spatřil jsem tvář Boha ve stopě za letadlem
„Miluju filmy, které dávají na odiv, že sledujete filmový materiál,“ říká britský režisér Mark Jenkin, který se ve svém deníkovém snímku vrací kromě jiného do cornwallských lokací, které daly vzniknout jeho uhrančivému filmu Enys Men. Série na Super8 natočených záběrů z cest a obsáhlý voiceover tvoří fascinující mozaiku setkání, postřehů, formativních citací nejen z filmových děl, ale i z možných fantazií. Jenkin zde potvrzuje schopnost dávat svým filmům přitažlivou časovou neukotvenost a spojovat povědomé s podivně tajemným. Sto a jedna zajímavost z filmařova deníku.