Bublina
Režisér Steven Soderbergh si v příběhu o trojici dělníků z továrny na panenky, které spojí nezvykle rozehraný milostný trojúhelník, překvapivě zaexperimentoval s formou: v jeho filmu vystupují v reálných prostředích improvizující neherci.
Protagonisty vyprávění situovaného do městečka na hranicích Ohia a západní Virginie jsou tři dělníci z továrny na panenky, jejichž životy se protnou na ploše svérázného milostného trojúhelníku. Postarší Martha udržuje s mladším kolegou Kylem mateřský vztah na základě společných cest do práce a společně trávených přestávek na jídlo. Poklidnou rutinu jejich kamarádského soužití rozbouří příchod nové kolegyně, svobodné matky Rose. Důležitou roli ve vyprávění hraje vedle obtížně vyjádřitelných citů i lehce nahozená kriminální zápletka. Steven Soderbergh se na nezvyklém snímku natočeném s improvizujícími neherci v reálných prostředích podílel také jako kameraman (pod pseudonymem Peter Andrews). Ke specifikům projektu, který režisér označuje jako první z plánované série, patří i způsob distribuce: do kin zamířil prakticky zároveň s uvedením na DVD a placeném televizním kanále.