Joshovy stromy
Celovečerní hraný dokument Petera Entella, jenž získal loni Velkou cenu poroty na MFF v Montrealu, je věnován jeho příteli Joshi Hanigovi. Americký producent a režisér zemřel rok poté, co se mu narodil syn. Po pěti letech se chlapec začíná vyptávat a Entell mu svým filmem předává vzpomínky na otce.
Celovečerní hraný dokument je věnován režisérovu nejlepšímu příteli Joshi Hanigovi, který dvacet let produkoval a režíroval filmové a televizní snímky. Zemřel necelý rok poté, co se mu narodil syn Marshall. Uplynulo pět let a chlapec se začíná vyptávat na svého otce. Jak si o něm může vytvořit představu, když se na něho nepamatuje? „Setkal jsem se s Joshem před třiceti lety na studiích,“ říká režisér. „Vydali jsme se stopem po Evropě a právě tehdy se zrodil nápad, že budeme točit filmy. Od té doby jsme je točili – on v Kalifornii, já ve Švýcarsku. Dlouho hledal ženu svého života, a když konečně na prahu padesátky našel Leslie, vzali se. Poté, co otěhotněla, však lékaři zjistili, že Josh má rakovinu. Věděl, že mu nezbývá mnoho života, a požádal mě, abych dal pozor na jeho syna. Tento film vznikl na počest mého slibu.“